2009. okt 30.

Lalinak üzenem életben vagyok!

írta: connor o reilly
Lalinak üzenem életben vagyok!

Mivel már elég hosszú lett a hajam, elmentem a sulis fodrászatba. Sokat hallottam a spanyol fodrászokról, és egyáltalán nem jókat. 4 euró 10 centért gondoltam jó üzlet lesz. Máshol 10 fölött kezdődik csak. Be voltam jelentve, mert ugyan van 3-4 fodrász, de mindig tele van a hely. Bementem, egy fiatal lány nyírt. Előtte megmosta a hajam. A hajvágás maga, nem hazudok, 5 perc volt!!! Közben leginkább csukott szemmel ültem, mert féltem, hogy nagy bakik lesznek. A csaj részecskegyorsítót szed az tuti, meg azt is gyanítom, hogy tegnap Botellónozott, mert úgy remegett a keze, hogy netovább. Az 5 percbe még egy gyanús 10 másodperces hajszárítást is beiktatott, igaz a hajam tiszta vizes maradt, úgyhogy elkértem tőle a hajszárítót és megszárítottam magamnak:) A meglepetés utána ért, amikor egy sulis wc-ben a tükörbe néztem és nem volt semmi komolyabb gixer!!!YEAH!!!

Irány haza, ami hasonló képpen kalandos volt. Felszállt két jól megtermett afrikai fehérnép a buszra, akik nem akartak jegyet venni, csak szimplán leültek. A sofőr nem volt hajlandó tovább menni, míg nem fizetnek. 15 percig meg se moccant a busz, a két fehérnép meg csak szitkozódott folyamatosan. A legérdekesebb az egészben az volt, hogy e 15 perc alatt, senki egy szót sem szólt. Nem szitkozódtak, hogy miért nem megyünk, és a két asszonyt sem kezdték osztani. Pesten szerintem ilyen szituban, fél perc alatt megették volna őket gyanítom:) Ja és egy megállónál szálltunk le, majd esténként együtt fogunk sétálni a parkban!:D

Jócóék fél 1-re érnek be éjszaka Madridból, megyek ki eléjük a pályaudvarra. Előtte viszont irány a suli

Szólj hozzá