2009. nov 08.

Kis kihagyás, viszont kárpótlás!

írta: connor o reilly
Kis kihagyás, viszont kárpótlás!

Mivel Csigáztam meg Józskáztam, kihagytam egy hetet a blogolással, most pótolom. Ha jól emlékszem pénteken hajnalban érkeztek, kimentem eléjük az állomásra, majd együtt haza. Kis városnézés, aztán pihenés. A héten voltunk Halloween partin a városban. Ugyancsak hatalmas botellón volt, a legtöbben elég atom jelmezekben. Nem fogta vissza magát senki. Amerika szele ide is elért tehát. Volt a 7 nap alatt több főzicske is esténként, borozással egybekötve. Az idő többnyire strandolásra alkalmas volt, úgyhogy mentünk is kétszer úszni. Egyik alkalommal még az egyik ázsiai masszás-lady szolgáltatásait is elfogadtuk. A teljes felfrissülés így garantált volt! Meglátogattuk a kikötőt. Ott szokott lenni többek között a Forma 1, meg a környékén(a héten van egyébként a Tenis Open 500 és ma volt a Valenciai Moto Gp futam is Talmácsival és Rossiékkal) Voltunk Bodega Filázni, hogy átérezzék Juszufék a taberna feelinget. Tetszett is nekik. A gyerekek főleg a sonkáért lelkesedtek, de a borokat sem vetették meg. Jócó a héten gazdagodott a Juszuf és a Giuseppe becenevekkel, ha valaki találkozna vele Pesten, nyugodtan hívhatja így, mert hallgat rá! Piacoztunk párszor, próbáltam megismertetni a srácokkal az itteni kajákat, meg az itteni igazi életet, hogy ne csak a turista elfogultságával lássák a city-t. Meglátogattuk Yariékat is, majd ők is átjöttek hozzánk egyszer. Találkoztunk Amattal és Azizzal a parton egyszer, aztán ők is átjöttek. Sütöttem Tejfölös fokhagymás halat Bese Dóri receptje alapján! Ezóton is köszi. Jól sikerült, mindenki belakott. De a képek úgy is magukért beszélnek! Voltunk a szokásos botellónon is csütörtökön jópár itteni cimborával, mindenki jól érezte magát mondanom sem kell.

Tegnap elmentek Jocóék éjszaka, így véget ért a közös móka. Remélem tetszett nekik minden. Nekem azt mondták igen, ha otthon mást mondanának kapnak egy fülest!:)

Tegnap még átmentem Yarihoz, elmentünk kosarazni, majd egy ismerősének az ismerőséhez egy házibuliba... Voltunk 30-an. Jó volt a hangulat. A legtöbben kanadaiak voltak, akiknek az anyanyelvük francia, mivel Montreál franciák által lakott részén laknak, de természetesen angol is ugyanolyan alap nekik. Így tehát angolul, franciául és spanyolul ment a kommunikáció. Közben néztük a Montreál hokimeccset is Montreál szőrmesapkában ahogy illik. Megállapításom alapján a kanadaiak igen szépen beszélik az angolt. Eddig talán a legszebben az eddigi angol beszédű népségekhez viszonyítva!

Feltöltöttem 4 új albumot: picasaweb.google.com/hesza123

Egy két dolog még eszembe jutott a várossal kapcsolatban: Spanyolországban vannak olyan parkok amiket időseknek alakítottak ki. Mindenféle készségfejlesztő játék, és le is járnak a nyugdíjasok edzeni délutánonként. Teljesen jó elképzelés, lemennek beszélgetni, közben pedig átmozgatják a testüket!!! Elég fain. Más téma: A járdák mindenhol térkővel vannak lerakva. Sehol sincs aszfalt...Jól is néznek ki ezáltal az utcák. A társasházak általában egyediek, tiszták, és viszonylag modernek! Jó köztük sétálni, nem lesz depressziós az ember gyereke. 

Szólj hozzá