2009. sze 18.

gyalogolni,gyalogolni,gyalogolni

írta: connor o reilly
gyalogolni,gyalogolni,gyalogolni

Elkészült tehát az olasz koszt. Íze nem sok volt neki, de legalább volt valami főtt vacsora.

Átjött az újdonsült olasz cimboránk Yari! Nagy mókamatyi a srác, meg is tanítottam pár magyar kulcsmondatra(a külföldiek nem igen tudják kimondani a magyar szavakat, úgyhogy lehet rajtuk sokat nevetni).

Tehát jóllaktunk majd elmentünk a központba ahol beültünk egy helyre. Jött mindenki, úgyhogy jó hangulat volt. Haza gyalog jöttünk, az út volt vagy egy óra, így megvolt a napi edzés is.

 
Ma bementem a suliba, de a nemzetközi iroda zárva volt. Vicces mert két napja lefotóztam a nyitvatartási időpontokat, azóta meg megváltoztatták, csütörtökre és péntekre szünnapot írtak ki.
Tovább mentem a központba megcsináltatni a diákbérletet. Előtte viszont kellett egy fénymásolat a bankkártyáról, az útlevelemről és egy igazolvány kép.
Gyalogoltam két órát mire mindent sikerült beszerezni. Visszamentem az irodába leadni a cuccokat, 4.50-be került mindez, azt mondták 15 nap múlva lesz csak kész, úgyhogy megint vennem kellett nem túl olcsó 10 alkalmas bérletet...
Vasárnap lesz a Mestalla mellett a lopott-bicikli piac, úgyhogy elmegyünk és veszünk végre egy drótszamarat!!!
 
Szólj hozzá