2009. dec 03.

Indul a busz...

írta: connor o reilly
Indul a busz...

Tegnap Európa liga meccset játszott Valencia a francia Lille-el. Kimentem tehát megnézni. 3:1-es győzelem...2 gól Joaqintól, egy Matától. Jó meccs, volt bár végig zuhogott az eső, úgyhogy jól eláztunk. Meccs előtt megint a kedvenc buszsofőrömmel mentem, Pacóval(Franciscó beceneve). Mindig fejlődök spanyolból mikor vele utazok. Egyébként borászként végzett, de a buszsofőrködés meg a szenvedélye!

Hétfőn egyébként prezentációt tartottam a parafadugó, a műanyagdudó, meg a csavaros kupak összehasonlításából a borászatban. A témát én választottam, úgyhogy érdekes volt nekem is a megírása és előadása.

Meccs összefoglalója: http://todayfoot.com/Football/Video-europa-leaguevalencia-3-1-lille-2005-02122009

A képek a szokásos helyen. Voltam egy múzeumban, arról is tettem fel képeket!

Szólj hozzá