2009. dec 22.

borkóstolás

írta: connor o reilly
borkóstolás

A következő borocskát azért választottam, mert ittam már bort erről a borvidékről, amiről be is számoltam nem is oly régen!

Származási hely: Valdepeñas; Név: Señorío de los Llanos ; Fajta: Tempranillo(Crianza); Pincészet: Bodegas los Llanos; Évjárat: 2003; Alkoholtartalom: 12,5 V/V%

Szín: szép bíborvörös; Illat: nagyon zárt; Íz: jót tesz neki az égetett hordó, mert semmi érdekes karaktere nincsen egyébként(és nem a hordó nyomja el); egyszerű; savai egyben vannak, nem lógnak ki; Utóíz: közepes hosszúságú; kis puncsosság a végén Ár: 3 euró

Jól iható, egyszerű, borocska. Semmi extra. Összehasonlítva a másik Tempranillóval amit ebből a régióból ittam, gyengébb minőségű volt. Viszont a sok Tempranillo kóstolás után már elég jól körvonalazódik a szőlő. Sajnos barriquementesen még nem kóstoltam.

Pincészet honlapja!www.gbvinartis.com

Szólj hozzá