2009. sze 15.

Strand, sunshine

írta: connor o reilly
Strand, sunshine

3.nap: (09.12.):  

Lementünk a strandra Giuliával, a németek is jöttek, de ők külön csoportosulva, direkt pár perccel sutyiba előbb indultak el, így nem is találkoztunk velük később. A strandon kis spanyol gyppók árulnak 1 euroért sört, meg napszemüveget. Ázsiai nő meg masszázzsal próbálkozik be, nem sok sikerrel.Délután vettem „Dorada” nevű halat és csináltam vacsit. Az olasz lány már meghívott egyszer valami olasz kajára így visszahívtam én is. A Mercadona nevű boltba járok vásárolni, ami itt van egy köpésre, viszonylag korrekt áron van minden. A tengeri kaják jóval olcsóbbak mint nálunk, úgyhogy már ettem rákot, kagylót, halat. A bolt kb 3x akkora mint nálunk a Spar, de kb ugyanúgy néz ki. Mindig eltévedek benne, nagyon furán van megépítve. Van egy rakat tükör, mindig megviccelnek, néha még a valós polcokra is azt hiszem, hogy tükör.

 
Valenciában nem érdemes utcán kajálni mint Pesten. Egy Döner Kebab 8 euro... De egy McDonaldsos hamburger menü is 5 eurónál kezdődik.
A suliban álltólag egész olcsó ehhez képest.Hétfőtől ott fogok ebédelni szerintem, mert ha egész fél év alatt rákot meg halat ennék, harmad annyiba kerülne a kajám mint ha utcai kajáldáknál ennék.
 
Szólj hozzá