2009. nov 16.

ez az

írta: connor o reilly
ez az

Még pénteken elmentünk az egyik órán egy szennyvíztisztító üzembe. Hasonló felépítésű mint az Újpesti, csak jóval kisebb. Ezek után megünnepeltük Yari barátnőjének a megjövetelét. Ő is csatlakozott a hétre. El is mentünk együtt Bodega Filába, aztán egy Walk About nevű helyre ünnepelni, csatlakoztak Amaték, meg Phillip és Thomas is(Thomas, Yari lakótársa, aki egy litván srác).Phillipet is Yari által ismerem, ő egyébként német. Szombaton elmentünk az Operához, ahol Ferrari kiállítás volt. A telefonomat pedig valaki el is lopta ott, így ma kénytelen voltam venni egy másikat...Küldtem egy sms-t, aztán rá 5 percre már hiányzott is és egyből ki is volt kapcsolva...Tehát a bicajom eltulajdonítása után megint...

Ma tudtam meg, hogy az egyik helyen minden hétfőn ingyen Paella vacsora van egyetemistáknak. Csak kérni kell a suliban jegyet, és ingyen van a kaja. Megyek én is, majd beszámolok a fejlemnényekről!

A Paella de Valencia a rizses húshoz hasonlít, de vannak benne zöldségek, mint pl. a bab. Alapból a Paellát sok féle képpen készítik, van rákos, meg mindenféle.

Amúgy elkészítettem első Horchátámat, ami egy tipikus Valenciai ital. Chufa nevű bogyókat áztatnak be vízbe egy napig. Ledarálják, újból egy napi áztatás, kis cukor, szűrés és kész. Nagyon finom, és egyedi az íze. A buszon ma Magyarországról is írtak híreket, hogy valami kutyának kölke lett valami oroszlántól vagy mi!?

Szólj hozzá