2009. sze 21.

Spanolás David Villáékkal...no comment

írta: connor o reilly
Spanolás David Villáékkal...no comment

Tegnap este kitaláltuk Yarival, hogy elmegyünk a Valencia meccsre. Így is volt, a Sporting de Gijón ellen játszottak. Sajna 2:2 lett a vége. Az elején kaptunk egy váratlan gólt, aztán sikerült egyenlíteni Villa jóvoltból. Még az első félidőben kiállítottak az ellenfél játkosából egyet 2. sárgalapért. A második félődiben rúgott egy nagy gólt Villa, aztán 5 perccel a vége előtt egyenlítettek...

Meccs összefoglalója

https://www.youtube.com/watch?v=B_OpSJiq3Co

A csarnok szinte full tele volt, hatalmas stadion a Mestalla. Utána megvitattuk Yarival a meccs részleteit, mígnem elindultam haza.
Épp a stadion mellet bandukoltam, mikor összefutottam egy rakat szurkolóval, akik épp a csapat tagjait várták a garázs kijáratánál. Így tehát találkoztam David Villával, Marchenával, Moyával, Albeldával, Pablo Hernándezzel és Da Silvával. Csináltam is pár fotót, de amikor épp Marchénával fotózkodtam, lemerült a gép...no comment.
Váltóakkum meg nem volt pont... Még aláírást is firkantott némelyik. Legtöbbjüknek valamilyen új Mercedese volt, némelyiknek Porsche. Úgy működött a szitu, hogy mindig egy sofőr betolatott a stadion alatti garázsba az adott játékos kocsijával, aki beszállt, de előtte odajött fotózkodni meg aláirogatni.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ma bejöttem a suliba, hogy végre megtudjam mikor lesznek az óráim. Kettőt sikerült kideríteni, legalábbis úgy gondolom. Aztán eljöttem a a többi tanszékhez informálódni mikor is kell bejárnom. Az egyiknél azt mondták szerdán lesz valami tájékoztató, oda el kell menni és ott megmondják mi a helyzet. A másik tanszékkel még nem sikerült beszélnem, majd holnap bejövök.
Tehát ha jól néztem ma már lesz élelmiszeranalitikám.
A netes jelszavammal még mindig valami gáz van, sikerült megváltoztattatni a jelszót, de ezzel sem okés valami. Otthon meg állítólag csak pénteken várható a net beszerelése, úgyhogy még mindig várni kell.
Szólj hozzá