2009. okt 28.

Koncert-zh-úszás-borajánlás...

írta: connor o reilly
Koncert-zh-úszás-borajánlás...

Tegnap este elmentünk Giuliával egy komolyzenei koncertre. A felállás marimba,gitár,klarinét. 3 Valenciai zenész tartotta a koncertet. Nagyon magas volt a színvonal. A stílus nem volt azért teljesen komolyzene. Elkalandoztak mindenféle irányba. Derék volt tehát. Nyáron Pesten is muzsikáltak egyébként!

Ma írtunk egy zh-t az egyik tárgyból, szerintem elég jó lett, aztán elmentem úszni a sulis uszodába. Van egy 50m-es medence. Diákoknak 2 euró. Majd megírtam a szokásos 400 szavas házit, amit az egyik tárgyból kell minden órára készíteni.

Most pedig egy bort fogok kóstolni és akkor írok is róla valamit:

Származási hely: Valencia; Név: el miracle; Fajta: Tempranillo-Shiraz; Termelő: Vicente Gandia; Évjárat: 2007; 7 hónapot töltött másod töltésű francia tölgy hordóban. Egy német versenyen ezüstöt nyert(Mundus Vini-silver),Challenge International du Vin-en(Francia) aranyat, EXPOVINO International Fair(Peru) arany, meg még nyert egy pár versenyen.

Szín: rubin; kevés a glicerintartalma; Illat: Gyümölcsösség szinte alig, inkább a hordó dominál,de pont kellemesen. Viszont semmi extra; Íz: Meglepően komoly, tanninjai kellemesek, A barrique-hordóban tartás időtartama jól passzol a borhoz, ízében leginkább keserű csokis ami nagyon jól áll neki. Gyümölcsösség szinte alig Utóíz: közepesen hosszú;

Szerintem jól megy sertéshez, marhához, keserűcsokihoz, egy finomabb szivarhoz

Javaslom megkóstolásra!:)

Eddig ez a legfinomabb bor amit ezidáig Spanyolhonban kóstoltam.

Honlap: www.vicentegandia.es

Szólj hozzá