2009. sze 20.

Végre megint jó idő van!!!

írta: connor o reilly
Végre megint jó idő van!!!

Sikerült visszacsalogatni a napot, úgyhogy mindenkinek újra jó kedve van!Reggel spanyoloztam és angoloztam egyet, aztán elmentem a városba kamerázni. Készítettem elég sok felvételt. Még a városközpont rész kimaradt, majd legközelebb.Ezek után lementünk a strandra ahol ugyancsak nagyon jó idő volt. Gyüjtöttem egy rakás kagylót, meg úsztam egy órát legalább. Szinte semmi hullám nem volt, úgyhogy nyugodtan lehetett úszkálni. A tenger Valenciánál nagyon tiszta, úgyhogy öröm így strandolni, és napozni.Ezek után elmentünk megnézni Bakó Jancsi új otthonát, ami nem messze van a strandtól a Malvarossa negyedben. Megismerkedtünk egyből a két lakótársával. Az egyik egy angol srác, már 4 éve itt él, fizikát tanult az UPV-n. Jó arc, meg a másik nagy előnyös tulajdonsága, hogy ugyebár perfekt angolból. Így remélem gyakran fogok vele találkozni, mert jó lenne angolból is és spanyolból is sokat fejlődni. Ma velük megyünk egy Tapas barba, utána meg kitudja. Éjjel 4 fele nyit a lopottbicajpiac, úgyhogy el kell töltenünk az időt, utána pedig már nem kell gyalogolni órákon át!

Ma valami egészségnap volt Valenciában, úgyhogy kb óránként járt egy rakás busz, így nekem is elég sokat kellett várakozni a mai nap során.

Szólj hozzá