2009. sze 20.

Tour de Valencia

írta: connor o reilly
Tour de Valencia

Elmentünk tehát Jancsiék új otthonába ismét, ott voltunk elég sokáig, aztán átmentünk egy bárba a stadion közelébe. Kivártunk 4-ig, és kezdődött a vásár...

Mikor odaértünk kb. 150 egyetemista várta, hogy jöjjenek az „üzletemberek”!
Végül pár perc múlva meg is érkeztek egy púposan megrakott kocsival.
Ezt a piacot spanyol cigányok tartják egyébként. És igencsak nagy biznisz nekik, mert ami biciklit ellopnak a hét végén újra eladják... Szinte mindegyiket 40-ért adták. De ahogy elkezdtek venni az emberek, jöttek a rendőrök. Mindenki szétszéledt pár percre, végül a romák lefizették a korrupt rendőröket , akik végül továbbáltak.
Elég hamar elfogytak a biciklik, volt nekik úgy 15. Egy férfi szerelgette a bicikliket, közben folyamatosan nyünnyögött, nem tudott beszélni rendesen. A felesége meg vette el a pénzt, meg kommunikált a vevőkkel.
Sorba elkezdett jönni a többi árus. Viszont kevésnek volt biciklije. Azért kivártunk és szerencsénkre mindegyikőnk vett bicajt, kivéve Giuliát, mert ő nem is akart. Nekem 35 euróért tudtam egyet megkaparintani. Egy versenybringa féle, egész korrekt állapotban van és még lámpák is vannak hozzá. Egy baja van csupán, hogy 1-esbe van téve, és nem lehet áttenni. Meg hogy szép 8-as van a kerekeiben. Kell még hozzá lakat, aztán mehet az easyriderkedés. Yari vett egy óvodásoknak való camping bringát, nagyon büszke volt kis szerzeményére, úgyhogy mindenki örült.
 
 
A piac nagyon vicces volt, mindenki hozta a lim-lomot, nem is értem kinek kellhet ennyi szarság, valakinek biztos különben nem árulnák.
Ezután elmentünk egy benzinkútra felpumpálni újdonsült járgányainkat, Yarinak sikerült nullára leereszteni a sajátja kerekeit, de szerencsére a benzinkutas segített elhárítani a problémát.
Végül volt vagy 7 mire hazaértünk.
Ma elemtem egyet biciklizni. Valenciának a legjobb strandja az El Saler. Eltekertem oda, bár nem gondoltam, hogy ilyen messze van. 15 km volt az út. Szerintem nincs nagy különbség a központi strandokhoz képes de legalább ezt is tudom. Úsztam egyet szokásom szerint.
Valenciában minden strand ingyenes. Nem értem a Balatonnál miért van olyan kevés ingyenes strand? Na mindegy.
Ma is jó idő van, a tengeri széláramlatok miatt nagyon kellemes a 30 fokos idő is, mindig van egy kis lágy szellő.
Szólj hozzá