2009. sze 28.

7vége és eleje

írta: connor o reilly
7vége és eleje

Pénteken elmentünk újdonsült olasz ismerőseinkkel a városba. Kb. 20 cimbora lett egyből, főleg spanyolul folyt a kommunikáció, így bekeményítettem. Hazafelé éjszakai buszok hiányában gyalogolnunk kellett. Nagyon jó idő volt egyébként egész hétvégén, esténként 25 fok. Jókat sétáltam tehát megragadván e csodás alkalmat. Készítettem egy rakás fotót is, ha végre lesz netünk fel is tudok mindent tölteni, de mindig akad valami probléma ami miatt késik a dolog. Vasárnap a bolíviaiak megrendezték szokásos foci napukat, 6 pályán. A parkban már némelyik fán kezdenek színesedni a mandarinok, narancsok, és citromok. Ha beérnek nagy dézsmálás lesz az biztos. Ma folytatódott a suli. Bent voltam 10-től este fél 9-ig. Este volt egy gyakorlatunk, ahol a zöldbabnak vizsgáltuk az enzimtartalmát gőzölés és főzés után. A  gyakorlatot spanyolul tartotta a tanár, úgyhogy ismét be kellett keményíteni. Egész nap esett az eső, ahogy szerdáig fog is szerintem. Találkoztam ma magyarokkal a pesti suliból. Megvitattuk eddigi tapasztalatainkat. A városban amúgy sok papagáj repked mindenfelé és érdekes hangon csiripelnek.

 

Szólj hozzá