2009. nov 18.

UPV Jazz Festival!!!

írta: connor o reilly
UPV Jazz Festival!!!

A héten jazz fesztivál van az egyetemen, úgyhogy megvan az esti program. Minden este játszik egy zenekar. Tegnap kezdődött, el is mentem, így tudtam, meg, hogy van egy nagy hangverseny terem is a suliban. Nagyon komoly hang és fénytechnikával, na meg az akusztika is első osztályú! Plüss székekből élvezheti mindenki a muzsikát. 

Álex Conde és csapata játszottak(Ütős hangszerek, zongora, bőgő, ének). A zenekar San Franciscóban élő spanyol banda.

Egy rendes nagyméretű zongorán játszott az Álex gyerek. Volt egy flamenco táncos srác aki, olykor a zenékre táncolt...Valamint két flamenco énekes, akik valószínüleg híresek lehettek, mert nagy ováció volt mikor bejöttek. A visszatapsnál mikor mindenki tapsolt, az énekesnő is lejtett egy táncot. Valami elképesztően egyedi produkció volt és ahogy szólt, az ugyancsak ritkaság. Első osztályú hangzás. Eddig egyedül Békéscsabán éreztem ezt még két évvel ezelőtt mikor télen koncertünk volt Ferkóval. A koncert a top 3-ban ott volt nálam!(voltam már nem egy-két koncerten) Összeségében első alkalommal hallottam flamenco énekeseket és láttam flamenco táncosokat. Minden mozdulatukban benne van a művészet. Fogok én még Andalúziába menni...

Sikerült a fényképezőgéppel két rövid felvételt készítenem, amit meg tudtok nézni, sajna nem adja vissza a hangulatot, de jobb mint a semmi.

A hétfői paella vacsora nagyom jó volt, hétfőnként megvan az esti program. Egy pöpec étteremben volt ráadásul, úgyhogy jól szerveznek az itteni HÖK-ösök.

Anyukának fotóztam egy leandert, ami az itteni időjárás miatt ilyen fa méretű lett.

https://www.youtube.com/watch?v=2-4Kcd6_6-Q

https://www.youtube.com/watch?v=NTWLR9XBtXQ

Honalpjuk:http://www.myspace.com/alexcondecarrasco

 

Szólj hozzá