2009. dec 05.

IVAM-ban koncerten!

írta: connor o reilly
IVAM-ban koncerten!

Egyik zenész-cimborám invitált egy koncertre, el is mentem tehát. A modern művészetek múzeumában volt. Afrikai muzsikusok játszottak spanyol meg francia zenészekkel. Valamint 8 afrikai táncos adta a látványelemeket. A stílus az afrikai népzenére alapult, kiegészítve egy csellós srác klasszikus jazz műfajával, valamint a gitáros jazzével. Meg az összes többi társuk hozzá tett valami pluszt, amivel olyan világzene hangulata volt. Igen jó hangulat volt, Amatnak főleg megdobogtatta a szívét hazája dallamvilága, mivel ő is eljött velem. A koncert előtt összehaverkodtunk a zenészekkel. Többen közülük szenegáli volt. Amat egy ideje fejébe vette, hogy ő lesz a managerem, úgyhogy neki is látott szervezkedni:) Lezsírozott velük egy próbát is valamikorra.A hely előtt találkoztam egy bizarr szoborral, képek között leledzik. Koncert után sok gyaloglás meg buszozás után hazatértünk. Amat itt aludt nálunk, mert elég bonyolult lett volna hazamennie. 

Másnap délután be a suliba, az egyik órából egy elég nagy projekten dolgozunk 2 törökkel(Onur+Gulcin) meg a Gergő cimborával. Mézzel kapcsolatban csinálunk dolgozatot, amit majd elő is kell adni másfél hét múlva. Amúgy a suliban filmforgatás volt a nagy mozdonynál. Egy 1800-as évek végi filmhez készítettek pár jelenetet nálunk. Egy nő vonulgatott egy macskával mintha megérkeztek volna a vonattal valahová.

Hazaérve fürj tojásból csináltam tojásrántottát, hozzá salátát.

Ma 20 fok felett van, úgyhogy hosszúgatyába melegem van, de lusta vagyok lecserélni...Gitározom, aztán tanulok egyet. Ez lesz a hét vége programja. A karácsonyi fények többsége begyúlt már, úgyhogy fényárban van a város egy része.

A Padlizsános kaja receptjét közzéteszem amit pár napja készítettem. Egy helyen ettem hasonlót itt, magamtól reprodukáltam és feltuningoltam!

2 főre: 1 padlizsánt kikanalazunk(nem fullosan azért), bele darálthúst teszünk amit besózunk,paprikázunk,gyömbérezünk, meg kicsi fokhagyma darabokat teszünk bele. Tetejére paradicsom. Egy nagy krumplit félbevágunk, tetejére piros paprikát szórunk és becikcakkozzuk. Ezeket be a sütőbe, mielőtt jó lenne, 10 perccel korábban a padlizsánokra lapsajtot teszünk. Ajánlatos tartárral enni, úgy derekasabb.

 Két új album vár megtekintésre: http://picasaweb.google.com/hesza123

Szólj hozzá