2010. jan 12.

tanulás,tanulás,tanulás

írta: connor o reilly
tanulás,tanulás,tanulás

Egy jó ideje nem írtam, mivel sokat kell készülni a vizsgákra. 4 tárgyat letudtam decemberben, 4 viszont jön nemsokára, mígnem végzek! Január itt sem a legmelegebb hónap, úgyhogy a radiátorok működnek folyamatosan. Suliba csak gyakorolni járunk be az osztálytársakkal, úgyhogy többnyire itthon vagyok.

Tegnap megjöttek a németek. Mintha kicserélték volna a töpszlit, teljesen normális lett, ma még beszéltem is velük egy keveset napközben...

Holnap után indulunk Tenerifére. A szállás és az utazás összesen 42 euróba került, úgyhogy jó bizniszt csináltunk Gergővel és Ervinnel.

Írok pár szót az itteni pudingokról. A spanyoloknál a pudingfélék egyszerűen fenomenálisak. Az egyik ilyen a Natillas con galleta(Spanyol puding kekszel) igen gyakori egész Spanyolországban.

                                               4 személyre:

 

  • 1 / 2 liter tej
  • 3 tojás sárgája
  • 1 1 / 2 evőkanál liszt
  • fél-1 dkg kristálycukor
  • fél citrom héja(reszelve)
  • 1 rúd fahéj
  • őrölt fahéj
  • Keksz
  1. Rakd a tojás sárgáját, a cukrot és a lisztet egy tálba. Öntsd rá a tejet és habverővel néhány percig keverd
  2. Öntsd a keveréket egy lábosba, add hozzá a citromhéjat, fahéj rudat, és néhány percig főzd, amíg a krém megvastagszik, folyamatos keverés közben(Lehetőleg egy fakanállal).
  3. Távolítsd el a fahéj rudat, majd öntsd ki tálakba. Rakj mindegyikbe egy darab kekszet. Ezután be a hűtőbe!
  4. Őrőlt fahéjt szórunk a tetejére fogyasztás előtt!

Recept alapján még nem készítettem, viszont sokat ettem már itt, és mondhatom páratlan csemege! Javaslom elkészítésre!

 

Szólj hozzá