2010. jan 02.

Szilveszter avagy Nochevieja

írta: connor o reilly
Szilveszter avagy Nochevieja

2009-es évet Gergőéknél búcsúztattuk. A magyar szokásokat megpróbáltuk ötvözni az ittenivel, amiből lett lencsefőzelék, éjfélkor pedig 12 szem szőlő, ami Spanyolországban szerencsét hoz! A kaját mi dobtuk össze férfiak, ami szerintem igen jól sikerült. Sütiket hozott a Betti ami ugyancsak nagyon jó volt. Néha Gergő lakótársáék is benéztek, Stefanóék, meg az ő vendégei. Éjfél után elmentünk keresni valami szórakozóhelyet, de mivel csak 30 eurósat találtunk, kihagytuk. Összefutottunk két litván osztálytárssal, Simassal és Tomassal, akik ugyancsak valami lokált kerestek. A Betti egyik ismerőséhez mentünk fel, a Zsuzsihoz, ahol eltöltöttünk egy kis időt, aztán irány haza. Én Ervinéknél aludtam, mert haza, egyedül taxival tudtam volna jönni, ami nem olcsó onnan. Reggel áthuppantunk a Gergőékhez, ahol Stefano egy olasz leves-félével fogadott bennünket. Aztán egy egész napos beszélgetés után hazatértem.

Karácsony óta, a hatalmas bevásárlási láz nem múlt el Valenciában. Mindenhol karácsonyi vásár és stb. Ennek az az oka, hogy itt január 5.-én, a kis Jézushoz érkező Napkeleti Bölcseket ünneplik. Itt ilyenkor van a "karácsonyi ajándékozás" is... Ha jól hallottam, ez nekik valamivel előrébbvaló ünnep mint maga a karácsony.

A képek a szokásos helyen.

 

Szólj hozzá