2009. nov 24.

csütörtök-kedd

írta: connor o reilly
csütörtök-kedd

Még múlt héten az egyik tanár elvitt minket a kikötőbe, ahol egy hajóval jártuk be az összes dokk környékét. Valencia Spanyolország legforgalmasabb kikötője, európában az 5 legnagyobb. A pincér srác mindenkinek csapolt egy meglepetés sört is! Majd ezek után a suliban megnéztem egy kiállítást.

A jazz fesztivál végetért! Voltak francia, belga, amerikai, spanyol bandák. Mint ahogy említettem már, profi hangzás volt...

Szombaton volt az egyik osztálytáramnak szülinapja, egy Srí-Lankai származású gyerek. Egy szórakozóhelyen privát ünneplést tartott, ahová engem is meghívott. Volt torta meg minden. Megismerkedtem egy szekszárdi sráccal egy ideje(Ervinnel), így vele mentem, meg a másik magyar cimborával, a Gergővel. Előtte egy Meta Csumma nevezetű tibeti kaját főztem. Javaslom mindenkinek elkészítésre!

Megvettem hazafelé a jegyeket, mivel megtudtuk mikor lesznek a vizsgák. Január 31.-én érkezem Pestre, este 11-kor landol a gép.

A suliban folyamatosan beadandókat kell gyártani, úgyhogy nem unatkozunk, de majd lesz valami. Úgyhogy megyek is folytatom! Ezen a fotón a bal oldali a Gergő, a szőke gyerek egy finn osztálytársunk. A jobb szélsőt nem ismerem.

Képek: http://picasaweb.google.com/hesza123

META CSUMMA:

40 dkg karfiol
25 dkg hús
1 hagyma
1 paradicsom
1 teáskanál gyömbér
2 gerezd fokhagyma
só, szójaszósz

Pirítsuk meg a hagymát, a fokhagymát és a gyömbért, keverjük el a felkockázott hússal és a paradicsommal, sózzuk meg és locsoljuk meg szójaszósszal. Süssük néhány percig, öntsük le kevés vízzel és fedjük le. Mielőtt a hús megpuhulna, adjuk hozzá a fölvágott karfiolt és főzzük készre. Hozzá rízst érdemes főzni!

Szólj hozzá