2009. sze 25.

nade merre vannak az éjszakai buszok?

írta: connor o reilly
nade merre vannak az éjszakai buszok?

Ma 31 fok volt napközben, úgyhogy suli előtt lementem egyet a partra úszni. A tenger a mostanában gyakori esőzés miatt is nagyon kellemes volt. Levezetésként 5-7-ig a "Környezetvédelmi technológiák" órákat hallgattam végig, ami elég érdekes volt. Lesz belőle majd jövő héttől gyakorlat is. A tanárok az órai anyagot általában kiadják, mármint a netről tudjuk letölteni. A tanárokkal egyébként tegeződés van, meg úgy általában mindenkivel Spanyolországban, kivéve némely idősebb embert. Bár ők is általában tegeződve oldják meg a kommunikációt. Ez is az egyik oka, hogy sokkal lazábban folyik minden. Jövő kedden aikido edzésem lesz a suliban. De minden hónapban újból kell jelentkezni a sportágakra, úgyhogy kifigok próbálni ezt azt. Rengeteg sportot lehet itt űzni. pl van.: aikido, judo, karate, taekwondo, yoga, chikung, shiatsu, pilates, capoera, taichi, mindenféle tánc. Breaktől kezdve latinon át minden. Van ha jól számoltam 6 teniszpályánk, egy strandröplabda pálya is van a suliban, még lehet sporthorgászatra is járni, meg megmegmegmegmeg...

Hazafelé a buszsofőr megismert, még azt is tudta hol fogok leszállni. Tőle kérdeztem meg, hogy mi van az éjszakai buszokkal, mert, kb. 1 hete egy órát vártam az egyikre és nem jött, pedig a menetrendben benne volt. Azt mondta, hogy igaz, hogy benne van a menetrendbe de azt nem szokták betartani, így van, hogy az adott napon nem is jár éjszakai az valamelyik vonalon...

Szólj hozzá